mandag 11. mai 2015

Snuppa mi er konfirmant!!! :D

DA er snuppa mi konfirmert!! :D En fantastisk flott og reflektert jente, med ett hjerte av gull. Det er dattera mi. :D Om jeg felte noen tårer i konfirmasjonen?? Alltid! ;) Vi ryddet og vasket, skrudde senger og styret fælt i ett par uker før den store dagen, for å få ordnet gjesterom til trønderbesøket som kom. :D Så var det å ordne glass som skulle brukes til dessert bordet. Riskrem (!!) var konfirmantens ønske. ;) Slik ble det! :)
Innimellom bakst og rydding, så var jeg sammen med Nora- min uerstattelige venninne- nede på lokalet for å pynte og ordne. Frøkna mi ville ha fargene rødt og sort! :) Ble da ganske stilig synes jeg... :)
Kaken hun ønsket skulle være enkel men elegant- og i sort og rød! :) Sjokoladekake! :)
Kaker ble det nok av! Vi glemte kransekaka i fryseren, og makronene ble glemt... Men vi hadde cupcakes,brownies på pinne, romkake som morfar lagde, "flykræsjkake" som mormor lagde, fruktdrøm, bløtkake, suksessterte, og kanelboller i cupcakesformer...Riskrem og sjokoladefontene med marshmellows og jordbær. Så...det var mer enn nok! ;) Det var bilder av Sara min på ett par av kakene- så de ønsker hun ikke at jeg legger ut. Men jeg husket etterhvert å ta bilder fra kakebordet...
Ok, der lurte jeg med frøkna og. :P Og her- flatbrød som vi hadde til koldtbordet! Disse flatbrødene er laget av en tidligere kollega av meg, Henny. Hun er så tøff at hun har startet egen flatbrødproduksjon!! Nosim flatbrød! Helt objektivt- dette var nydelige flatbrød!!
Alt i alt- en fantastisk dag! :D Takk til alle som bidro til å gjøre Saras dag så fin! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar