torsdag 21. mai 2015

GIVE AWAY!! :D

Juhu!! Omsider kommer det en ny give away!! Her er regelen ganske enkel: For å være med i trekningen om en flott premie bestående av en pakke servietter, en pakke minicupcakes former, en mønsterruller og en flott utstikker for å lage peoner så gjør du følgende: Gå inn på min side MyCake på facebook, lik om du ikke allerede har gjort det, og del siden min. :D Skriv så en kommentar under- og du er med i trekningen! Denne gangen trekker jeg premien blant de som deler. ;) Når siden min når 1500 likes- da trekker jeg en vinner- og hjelper dere meg så vi kommer dit raskt, så legger jeg kanskje i en liten overraskelse ekstra? ;) Tusen takk for at du deler og følger siden min- jeg setter stor pris på det! <3 Husk at det er facebooksiden som må deles og kommenteres... Ha en strålende dag!! Jeg er i gang med en ny hobby..hva det er deler jeg senere. ;)

2 kommentarer: