mandag 11. mai 2015

Like før konfirmsjon- men inspirasjonsdag på Idun først! :)

Juhu!! Da er dattera mi konfirmert!! Selvfølgelig verdens skjønneste konfirmant! :D (er de ikke alle det da?? ;) ) Vi fikk en flott dag, og været holdt seg bra. :) Her stod huset på hodet til the bitter end! Det skulle ryddes og vakes til vi fikk overnattingsgjester fra trøndelag, det skulle bakes, og koldtbord skulle lages! Midt oppi det så ventet vi fæææælt på å få nytt medlem i familien, da min lillebror og svigerinne ventet barn nr 2- på overtid... Så hele uken før konfirmasjonen bar preg av stress! ;) Jeg begynte først i uka med å bake opp noen kakebunner som jeg kunne putte i fryseren. Da sparte jeg litt tid på slutten av uken. Onsdag morgen kl kvart over sju satte jeg meg i bilen på vei til Skjetten! :) Jeg hadde blitt invitert til å delta på en inspirasjonsdag på Idun, sammen med konditorer fra Konditorlandslaget, og 9 andre bloggere. De som deltok sammen med meg var: Anne Brith – villaperlesukker.no Camilla – bakerinnen.no Elin - krem.no Helene - kakepiken.com Knut Olav – hrknutsen.no Marit – frutimian.no Manuela – passionforbaking.com Tonje - tonjesmycake.blogspot.no Tove – idefull.no Trine – klisjehjemmet.no En flott gjeng!! :)
Vi lagde kaker av dummies.
Mange flotte kaker ble det- og masse tips og råd fra konditorlandslaget.Både om pynting, og om fyll og sjokolade! :)
En flott dag! Tusen takk til Idun og til Mors hjemmebakte for at jeg fikk delta. :) Skjønneste dama var der- Manuela fra passion4baking,
Og Anne Brith fra Villa Perlesukker var der. :)
Og mange flere flotte folk!! :)
Takk for en fantastisk dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar