mandag 11. mai 2015

Konfirmasjon 2015

I fjor så ble min fantastiske sønn konfirmert. *stolt mamma* Den dagen hadde vi fantastisk hjelp av blant andre Berit på kjøkkenet. Berit er mor min daters gode venninne- Helen. I helga ble Helene konfirmert samtidig som min datter- og jeg lagde en kake til hennes dag, som en liten takk for hjelpen i fjor. ;) Helene har dilla på sminke av merket M.A.C. (og her var jeg helt blank) - så da var ønsket en kake med sminke på! :) Dette var ukjent terreng for meg- men jeg prøvde da så godt jeg kunne inniblant det jeg lagde til egen konfirmant. :D (travel uke!!!) Kaken er en marsipankake fylt med bringebærkrem og vaniljekrem. :) Og konfirmanten Helene var nyyydelig!! Men DET kan jeg ikke legge ut bilde av dessverre- så dere får nøye dere med kaken hennes. :) Gratulerer som konfirmant, skjønneste Helene! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar