mandag 11. mai 2015

Barndåp ganger to, og en jubilant! :)

Første helg i mai hadde jeg to barndåper jeg skulle lage kaker til. :) Den ene var til den nydelige frøkna til ei tidligere kollega av meg. Den skjønne jenta! :D Kaken ble LITT annerledes enn det de ønsket, fordi jeg gav den litt egen vri... :P Men- de ble fornøyde. ;) Kaken er en marsipankake fylt med jordbær og vaniljekrem. :) Hurra for Kristine Cassandra. :D
Så var det den andre kaken. Den skulle jeg lage til noen som kommer fra vakre Inderøy- mitt hjemsted! :D Det er så koselig å få æren av å lage disse kakene! :) Her fikk jeg litt fritt spillerom egentlig. Hun hadde sett en hjertebryllupskake jeg hadde lagd, og hintet vel litt om den. Så da ble det en hjetedåpskake med enkel design. :) Kaken er en luftig sjokoladebunn med melkesjokoladekrem og vaniljekrem med daimkuler. :) Og det var folk jeg har vokst opp med som hentet kaka. :D Så kos å treffe de igjen!! :D Hurra for Aksel! :)
Til slutt den helgen fikk jeg inn en forespørsel om å lage en kake til en 40 åring! :D Det var kort varsel- men jeg har ett problem med å si nei når folk er i beita altså! Så da ble det en enkel kake! Han var interessert i Mercedes- så da ble mitt valg en logo! Jeg har ingen printer- så logoen laget jeg for hånd. Ikke det jeg er sterkest på- men litt artig å prøve seg. ;) Smaken fikk jeg bestemme. Det ble en marsipankake fylt med jordbær-og ripskrem, vaniljekrem og valnøtter. :) Grattis Stig! :)
Etter dette var det bare å sette igang med forberedelser til konfirmasjon! :D ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar