mandag 16. juni 2014

Storebror-bursdag! :D

Min kjære storebror fyller år 23.mai! Han har alltid vært- er- og kommer alltid til å være en ihuga starwars fan! Så jeg måtte jo smelle sammen ei kake til han da! :) Jeg hadde sett bilde av ei knallflott kake, laget som dødsstjernen! Virkelig vakker! Så DEN ville jeg prøve meg på! Jadda... :P Først prøvde jeg vanlig sukkerbunn med fyll... Det er ikke å anbefale når man skal lage en ball! ;) Så da lagde jeg en mindre variant- av sjokoladekake. Det ble bedre. Den ble ikke så rund som jeg ønsket- men mer oval. :P Nå skal det sies at dette var et hasteprosjekt jeg drev med kl FEM om natta- så ha meg unnskyldt... :P Jeg burde faktisk ikke lege den ut en gang...haha. Jeg kan vel si det slik... Den jeg så på pinterest som var så fin, den er fremdeles finest!! ;) hihi... Her er min dødsstjerne...jeg tror nok den er død. ;)
Av de to sukkerbrødene jeg først prøve med, ble det to slags...tja...jeg vet neimen ikke hva jeg skal kalle de engang. ;) Men i nattens mulm og mørke ble det en hasteløsning. Jeg kledde de med marsipan, og puttet på noen enkle blomster. Så spiddet jeg en kule som jeg smurte inn med smørkrem, og satte på makroner . Makronene fikk spiselige starwars bilder på seg.
Hehe...jaja, man skal da ha det litt gøy og. ;) Og bursdagsbarnet var fornøyd- så da ble det greit. ;) May the force be with you. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar