mandag 16. juni 2014

Marcus sin konfirmasjon.

Da kunne jeg endelig konsentrere meg om min sønn Marcus sin konfirmasjon! ;) Marcus ønsket koldtbord. Det laget jeg selv. Rune, min kjære- fikk ånden over seg- fant frem pc, satte på youtube og lærte seg å carve grønnsaker!! Så han satt og skar ut pynt til fatene etter youtube. :D Artig. Blei fint og!! :)
Så var det kaker!! Makroner skulle lages... mange! :P
Vi ordnet glass som skulle fylles med sjokolademousse!
Sjokoladekake måtte vi ha...
Macronene ble fylt med forskjellige smaker, og satt opp på tre koner:
Min mor bakte verdens beste- for den er verdens beste... ;) Min niese bakte oreokake- for det er hun en reser på! :) Og til slutt laget jeg marsipankake etter konfirmantens ønske- til hans store overraskelse! Han er en ivrig innebandyspiller i Ajer IBK, så da sier det seg vel selv hva kaketema ble...? ;)
Marcus ble storfornøyd! <3 En ostekake måtte jeg også ha med! Det ble en aprikos-ostekake. :)
Konfirmasjonen var vellykket. Det var gruuuusot varmt og klamt denne dagen, så det var en befrielse å få av klær etter endt dag! :P Mette blei vi og.... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar