lørdag 28. juni 2014

Bursdagskake i rødt, hvitt og sort.

Forrige helg fikk jeg æren av å lage kake til ett 40 års lag. :)Egentlig en bestilling jeg ikke hadde tid til, men som jeg puttet inn allikevel. Kaken skulle egentlig være i en etasje, men jeg valgte å lage to etasjer- bare for å være litt hyggelig. ;) Kaken er en kompakt sjokoladekake fylt med melkesjokoladekrem. :) Og det er min foreløpig siste kake trekt med fondant! :) For ærlig skal en være- og det kan jeg si- at denne kaken laget maaange timer med ekstraarbeid for meg! ;) Fondant vil rett og slett ikke samarbeide med meg!! Så fra nå holder jeg meg til kun marsipan- og bruker fondant bare til pynt! ;) I allefal inntil jeg finner en god oppskrift..... ;) MEN- kaka ble ferdig til slutt!! Ønsket var en kake i rødt, hvitt og sort, med ett hint om at bursdagsbarnet også var glad i delfiner! :) Så slik ble resultatet. Og til lykke til jubilanten Hege. :)
God lørdags kveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar