mandag 13. april 2015

Mars kakene! :)

Når jeg nå får oppdatert mars så er jeg a jour! :D Mars startet med lillebrors bursdag!! :D Stakkars, jeg hadde ikke planlagt kake til han... Så jeg brå bestemte meg for å lage en kake av rester til han. ;) Lillebror fikk en kake med marsipan og hjemmelaget sjokoladepynt på... :) Sjokoladekake med kirsebærkrem.
Han ble da glad han, selv om det var en raske sammen kake. :D Så var det bryllupskaketid! En 4 etg enkel kake som skulle fraktes ett stykke. At GPS`n klarte å få meg langt uti skauen, og laaangt oppi huttiheiti hører jo med til historien da... Jeg brukte nesten en time ekstra på en humpete krøttersti med en 4 etg kake baki bilen... Jeg lover- jeg var svett da jeg kom frem!! Men til alt hell- kaka hadde klart turen! Måtte bære den ned noen bratte trapper og slik men... Og den var tung! :P Men alt gikk bra, og brudeparet var fornøyde. :) Da er jeg lykkelig og! :D
Så var et ei som ønsket seg ei kake til en babyshower for søstera si. :) Så koselig! Hun hadde sett bilder av ett par av dåpskakene mine, og ønsket noe likt de. Så da ble det slik. :) Det ble en sjokoladekake med sjokoladekrem. :)
Min svigerinnes mamma hadde også bursdag i mars, og jeg ble spurt om jeg kunne lage en kake til henne. Hun ønsket en marsipankake, og jeg fylte den med jordbær, rips og vaniljekrem. :) Og siden hun er glad i blomster så ble det en blomsterkake... :) Jeg elsker farger!! :D
Noen makroner lagde jeg i mars, for jeg måtte teste lakrispulver i fyllet! :D
Og den siste mars kaken ble en kake jeg lagde til ett skoleprosjekt som dattera mi hadde på skolen, hvor de skulle ha loddsalg. Kaken var premie fra oss. :) Og siden det nærmet seg påske, så måtte det jo bli påsketema! :) Så med den så er det takk for nå, og jeg er straks klar med blogg for april! :D Tjohei!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar