onsdag 2. juli 2014

Bryllupskake

Forrige helg hadde jeg det ærefulle oppdraget med å lage en bryllupskake igjen. :) Alltid like nervepirrende! ;) Det er jo SELVE kaken for dagen, så smak, utseende- ja alt må klaffe og være vellykket! Så når jeg lager bryllupskaker så klarer ikke jeg å puste rolig før jeg får tilbakemelding fra brudeparet selv. ;) Og til nå har jeg heldigvis fått bare gode tilbakemeldinger! DET er jeg bra glad for det- for det er slett ingen selvfølge. Denne kaken ble avklart over en kaffekopp og ett koselig kakemøte på Hamar med bruden. :) Brudeparet elsker sjokolade, og det ble til at bryllupskaken skulle være av sjokoladekake med bringebærmousse i alle lagene, dekket med hvit, matt marsipan, og blomstene dandert som dere kan se på bildet. (dårlig lys, så beklager fargefeilen...kaka er helt hvit. :) ) Og med det så ønsker jeg brudeparet Marianne og Petter hjertelig til lykke. Måtte de leve lykkelig alle sine dager. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar