søndag 19. april 2015

Bursdagsselskap for min kjære. :)

Juhu! :D I går samlet vi hele familien, og feiret min manns bursdag! :D Min mann kan ikke fordra å være midtpunkt og bli feiret... ;) Men- han har giftet seg med ei som elsker alle muligheter til å samle familien for feiring- så han hadde ikke noe valg stakkars. ;) Rune- min kjære- han hadde ett kakeønske for dagen. Og det var en verdens beste! :) (eler kvæfjordkake som det jo egentlig heter) Det fikk han! Ei stor ei!! Og det var den eneste kaken jeg IKKE fikk tatt bilder av! Men god ble den! ;) Jeg laget en helt helt enkel sjokoladekake for de aller minste som kom- og den ble laget for å kunne pirkes på. ;) Altså ingen designkake!! ;)
Det ble noen kanelsnurrer, også måtte jeg prøve meg på en epleterte som jeg så på nett. Her var det butterdeig som strimle, smøres med aprikossyltetøy, og fulle med epleskiver før den brettes og rulles.. Veldig dekorativ- men tok litt tid. Artig i allefall! Og servert med vaniljesaus ble det godt og! :) Her er rosene før de er stekt..
Og her er de ferdige resultatene! :)
Bursdagsbarnet var fornøyd han- og det var det viktigste! :D Neste prosjekt nå da?? Tja...det må jo ble en utstillingskake for Til Bords det da. Og en velkommen til verden kake snart forhåpentligvis.... Jeg venter og venter på min lille ufødte niese... ;) Ha en strålende dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar