mandag 13. april 2015

April bryllup.

Til fredag lagde jeg en bryllupskake. :) Brudeparet hadde vært sammen i 20 år, og giftet seg på 20 års dagen deres! Er ikke det bare så romantisk?? :D Jeg er en skikkelig kliss-romantiker.... så bryllupskaker er noe jeg elsker! :) Paret skulle ha ett lite bryllup, og ønsket seg en enkel, elegant kake. Lavendel og sølv var det de ønsket i detaljene. :) Kaken er en marsipankake som er fylt med en melkesjokoladekrem og en valnøttkrem. Jeg smurte alle lag med aprikos, for å få inn litt friskhet. :) Tilbakemeldingene var positive, så da er jeg bare så glad! :D Er nesten så man får lyst til å gjenta bryllupsløftet selv, bare for å få ny kjole, ny kake, osv.... :D hihi... Ikke ny mann da!! ;) Vel- her er kaka! Ha en flott dag videre! :) Tjohei!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar