tirsdag 2. desember 2014

Siste Augustbryllupet- en utfordring. :)

Jepp- en utfordrende bryllupskake fikk jeg æren av å lage! :D Og utfordringen lå i å lage en personlig bryllupstopper- nemlig ett fallskjerm par!:P Som jeg har sagt før, så er ikke modellering min sterkeste sterkeste side- så den her vridde jeg hodet myyye av... ;) De hadde bilder og ønsker, så jeg prøvde så godt JEG kunne klare å innfri. :) Kaken er klassisk marsipankake med melkesjokoladekrem og bringebærmousse. :) Og den er mye større enn det som ble bestilt, rett og slett fordi figurene jeg laget ble store... :P hehe. Det ble ett par som ligger i fritt fall og svever på skyene... ;) Ingvild og Yngve virket fornøyde- selv om brudgommen stakkars lå syk frem til kvelden før den store dagen. Så med dette så håper jeg det nydelige paret lever lykkelig alle sine dager! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar