torsdag 25. september 2014

To enkle kaker til bryllup.

Tjohoi! I August hadde jeg endel pågang til brylluper. Pga start i ny jobb måtte jeg begrense meg litt, så jeg tok dessverre ikke på meg alle forespørslene. Jeg hadde rett og slett ikke kapasitet. Men denne bestillingen tok jeg! :) Her fikk jeg bestilling på en sjokoladekake til ett bryllup, og sitron marengs paien min som jeg deltok i kakekrigen med. :) Her, en enkel sjokoladekake som er fylt med karamellkrem, og smurt opp med sjokolademousse. Så har jeg laget plater av smeltet sjokolade som jeg har lagt rundt kanten. :) Morsom kake å lage faktisk. :)
Jeg laget også en sitron marengs pai til bryllupet. :)
Kakene leverte jeg selv, og bryllupsfesten var i samme lokalet som jeg selv og min kjære giftet oss! :)
Gratulerer så mye til Annette og Harald! Ett flott brudepar! Måtte de bli lykkelig alle sine dager. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar